Words are easy when they're true

Känner ni ibland hur ni verkligen älskar ett ord? Som typ haunted, jag freakin love it! Seriously är ett awesome ord. På tal om awesome så är det också ett ord I love. Massachusetts heter en stat i USA. Jag älskar att säga det. MassachusettsMassachusettsMassachusetts. Cute, beautiful, fantastic, fearless, sweet, beastly, snap, enchanted, though, death, horriffied, epic, accuse, something, crap, mortification, dream. I can go on forever, I lovelovelovelove words. Speciellt English words. Ängel, piano, samlag, stad, lägenhet, flourtant, speciellt, rekordelig, påverkad, papperskorg, lullig, liksom, är exempel på svenska ord I like. Ord jag inte gillar: jöka, bajs, knulla, fjäsk, hamburgare, coleslaw, vårdsvin, popstjärna. Kommer inte på några engelska ord I don't like. Nasty är ballt, gillar't. Ballt är ett ballt ord, alltså gillar jag det. Alltså är också ett av mina favotit ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0