Stör mig inte, jag är redan störd.

Nicke och Nilla <3 Egenltigen hatar jag <3, den är så ful och falsk. Men ändå.
Not a good idea to dricka kaffe på kvällen. Nu är jag ju pigg. Damn. Och vet ni vad jag älskar? Att skjuta upp saker. Läxor, bl.a. Speciellt uppsattser. Det som är bra med att vara pigg på kvällen; är att jag alltid blir pepp på att städa rummet. Så nu är mitt rum städat, hade värsta klädhögen innan. Har datorn på en liten låda på golvet, och har lika fin hållning som Quasimodo. Nu rätade jag på ryggen. Min iPod är proppad med massa ny musik nu. S to the weet.




Väldigt omfattande och sammanhållet inlägg.

Kommentarer
Postat av: natta

alla i gbg säger svale! DET DU!

2010-10-08 @ 18:19:27
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0