Horrified looks from everyone in the room, but I'm only looking at you

Alltså..Min dator stod på en kartong på min matta i mitt rum. På kartongen såg jag att det låg en supertiny spik, jag tog upp spiken, eller okej, det var en skruv, undersökte den. Efter några sekunder av hårttänkande förstod jag att den hörde till lilla Bertil (datorn). Därför försökte jag hitta vart en skruv saknades. Skruven gjorde så att skärmen typ...inte skulle ramla av. Och vad gör jag då? Jo, jag tappar den där supertiny skruven på min matta. Min mattaa är svart. Skruven är svart. Mattan är också så där...lurvig typ. Nu är skruven forever gone.

FYI, när jag skulle skriva "min matta" skrev jag "min mamma". Samma sak ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0