God kväll! (God natt?)

Fanny är bäst!!

Har fått klagomål om att jag inte bloggar så ofta. Förstår inte varför någon skulle tycka det. Jag uppdaterade ju bloggen för typ....en månad sen. Till skillnad från vissa andra så har jag faktiskt ett liv. SAJK!
Det känns fett löjligt att blogga om ingenting. Jag tycker verkligen synd om er stackare som läser det här. Har ni inget annat bättre för er?

En blogg är väl till för att skriva av sig, eller whatever. Fett tråkigt egentligen. Ska jag typ skriva om alla mina problem här? Det är ju inte direkt som personerna som läser bloggen bryr sig. Så, jag har inget att skriva om på denna blogg. Meningslösa ord, that's all.

Eftersom att den redan är sämst, ska jag dela med mig av väldigt fin bild som togs på väg till Köpenham (jag vet, care, ellerhur?).



Nackspärr? Fan vad s n y g g jag är när jag sover!





 
OMG en till bild! Långben, min älskling. Visst syns det att jag älskar honom?

Och bara för att jag har värsta twilight-känslan nu.



Höll seriöst på att kissa på mig när jag såg denna bild.

Fanny är sämst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0