Crappy day

Idag har varit den värsta dagen in like, forever. Redan när jag vaknade var jag på dåligt humör. Mitt största misstag var att jag ens lämnade lägenheten. Att börja 8.05 en måndag är aldrig bra. Min första lektion var...öh, något tråkigt ämne. 
 En lärare skulle prata med oss om prao och vi fick reda på att det är egostiskt att praoa på två olika ställen. För då måste ju jag ha TVÅ handledare och hon måste skicka ut TVÅ brev till mina handledare. Förstår verkligen henne. Det vore jätte jobbigt. Hade också engelska idag. Vi tittade på en tråkig film. Sen åt jag lunch. Efter att jag lämnat matsalen upptäckte jag att det var korvtroganoff på mina jeans. I lost it then. Jag åt inte ens korstroganoff! Tror indeed att någon satt under bordet och smetade den röda sörjan på mina ben. Not nice. När jag försökte tvätta bort skiten, råkade jag slå sönder kranen. Den bara lossnade! Inte mitt fel.
  Hade även matte idag. Räknade ingenting utan sysselsatte mig med att hugga matteboken med min linjal. Det blev ganska tråkigt efter ett tag. Då slog jag linjalen på min panna istället. Men ville ju inte ha röda märken i pannan. Satt istället och berätta om hur synd det var om mig för en tjej jag inte känner.

Har precis skrivit klart ett arbete om vad partierna tycker om sjukhusmaten. Det var jätte kul!!

Det låter inte så farligt, men jag har pms, ALLTING är jobbigt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0