You have part of my attention - you have the minimum amount.

"Gilla min status så skriver jag något fint i din logg!" Typ 58 personer gillar det. Sen skriver ägaren till statusen lite tomma ord till folk den inte känner, t.ex. folk i parallel klassen, och när de möter varandra i skolan hälsar de inte på varandra. Så. Jävla. Patetiskt. Det är det mest löjligaste jag någonsin sett. It's all over facebook. "Jag ser dig varje dag i skolan och ignorerar dig för att jag skulle skämmas om någon såg mig med dig. I would rather die. Men jag kan skriva i din logg för det är så opersonligt och ingen tar ändå det på allvar. När jag skriver det här asgarvar jag åt hur patetisk du är som tror att jag skulle skriva något fint i din logg och mena det, samtidigt som jag suckar om och om igen för att det är så jobbigt att komma på bra bullshit jag kan skriva i din logg, därför skriver jag samma sak som jag skrivit till alla andra. Nästa gång jag ser dig ska jag fortsätta ignorera dig. Oj, juste, jag måste skriva att dina profilbilder är fina, att du är snygg och du är rolig även fast jag inte tycker det!" Makes me puke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0