Just leave me the fuck alone

Jag har alltid sagt att även om jag tröttnar på det där så kommer jag inte ångra att jag varit obsessed. Yeah right. I hate it. Jag var 13 år. Mitt liv styrs inte av det - hör och häpna - jag har en personlighet också! Kunde hon inte vaknat upp på morgonen och insett att det va just a dream? Men ellerhur. Hon var ju tvungen att skriva en roman av det. Och sen skriva 3 böcker till. Sen, självklart, får Melissa Rosenberger för sig att skriva ett manus baserad på första boken.
Vi hade ett amazing year, men om det inte vore för dig hade jag faktiskt haft ett liv nu. Kanske inte. Det tragiska är att jag kommer inte ihåg vad jag gjorde 2009. Gjorde jag ens något? Jag tror fan inte det. Satt insnöad i det där. Nu lever du i en låda under min säng. Hur känns det? Försvinn ur mitt liv. Tack, Stephenie Meyer, du har officiellt förstört mitt liv.


Kommentarer
Postat av: nattadenbästa

HAHAHA, fan vad sant ändå lottaaaaaaaaaaaaa.

HAHA, kommer inte heller ihåg vad jag gjorde 2009......fast iofs så minns jag inte vad jag gjorde förra veckan heller, såå....

varsågod, nu fick du din kommentar <3<3<3

2010-10-11 @ 16:30:18
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: idis

you're a mean bitch. :( håller med dig till en viss del men det var elakt :(:(:(:(

2010-10-12 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0