What's the point of doing anything, if you'll never notice?

Det här känns så extremt patetiskt. Det är ändå bara Fanny och Natta som läser det här. Men eftersom ni tycker det är så himla kul, får jag väl fortsätta uppdatera. Idag blir det ett sånt där rolig "vad-jag-har-gjort-idag-inlägg".

Jag vaknade imorse. I soffan. Tydligen somnade jag där sov hela natten utan att vakna en endaste gång. Jag hade inte ens en filt eller ett täcke! Shocking, I now. Och vad gjorde jag efter jag vaknat? Jo, jag åt frukost. Sen rensade jag en låda i min byrå. Slängde ganska mycket kläder. Efter jag typ dushat och degat framför datorn i ett par timmar, tog jag min iPod och gick ut. Det späregnade. Letade efter ett paraply. Det enda som fanns hemma va med Nalle Puh på. Snacka om att jag var läcker! Var tvungen att lämna tillbaka ett par böcker på biblioteket också, så jag gjorde det. Efter det fortsatte jag min vandring (ehm, tunnelbanevandring) till stan. Letade efter "Pretty Little Liars"-böckerna. Gick inte bra. Hitta bara den 5 boken i serien, vilket är liiite onödigt när jag inte läst de tidigare böckerna. När jag skulle gå hem igen, blev jag överkörd av en bil och dog. Sen kom en hund och åt upp mig. End of story.

Fytusan, det där var total ointressant och tråkigt att skriva.

Låten är mycket bra. Danskar kan dock inte göra musikvideor.



Ta den här som exempel. Låten är bra, men videon stinker röv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0