STANDING WHERE YOU LEFT ME

Egentligen ligger jag ner i sängen. Men Natta, sen du loggade ut och lämnade mig är det enda jag kunnat gjort de senaste typ...2 minuterna att gråta, gråta och gråta. Jag älskar ju dig så! Hur kunde du lämna mig?! Alla våra minnen, och det du gör är att stänga av datorn och gå iväg. Trodde aldrig att du skulle såra mig såhär. Så mycket som jag har offrat för dig. Har inga vänner kvar, för det enda jag gör om dagarna är att vänta på att du ska logga in på msn så vi kan prata. Du är mitt allt.



Hur kan man inte älska denna skönhet? Den vackraste människan på jorden. Älskar dig, Natta. <3


Kommentarer
Postat av: nattadensnyggaochbästa

AW! Förlåt att jag lämnade dig ensam med anna på msn, men jag hade inget val! Pappa behöver ju sin skönhetssömn, men imon kommer jag tillbaka igen! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-05 @ 00:18:08
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0