Sleep is overrated

Jag vill inte sova, då blir det måndag fortare. Vilket innebär att det är skola. Fuck it. Har seriöst ångest. Tre veckor utan skola är ju inte direkt fel. Positiva tankar, my ass. Är så galet trött. Ska påbörja ett expriment nu: får bara sova när jag är riiiiiktigt trött och måste gå upp samma tid every single day. Kul att jag behöver gå upp 6.30 på helger, vaa? Tydligen mår man bra av att sova, woops. Om man följer instruktionerna jag skrev, kan det göra att man fårlättare att somna på nätterna, i och med att man kommer vara så galet trött efter ett tag. Zombie de närmsta veckorna alltså, sweet. 

När jag tänker efter, ska jag nog sova forever instead, blunda och inte öppna ögonen. Ni to the ce. Måste hitta riktigt starka sömntabletter först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0