I'm no sugarpie

Socker, socker, socker, socker. Panik, panik, panik, panik.

Har ätit way too much socker idag. Det seriöst bubblar socker i kroppen. Tänderna fräter sönder. Tröstäta är inte min grej, jag ska gå på sockerdiet (som vanligt). JAG DRACK LÄSK FÖRFAN! Julmust, men det är läsk. Har inte druckit läsk typ sen julafton? Även då var det julmust... Tyckte inte ens om det när jag drack det sist, och verkligen inte nu heller. Det smakar b a r a socker.  Känner fortfarande sockersmaken av den sliska musten. Jag brukar inte äta massa sötsaker. Vad har hänt med mig? Äter typ bullar flera gånger i veckan. Usch, nu vill jag stoppa fingrarna i halsen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0